הופעות בניו יורק 2024

 הופעות בניו יורק. ניו יורק מארחת מדי חודש אומנים בסדר גודל בינלאומי שמגיעים לסיבובי הופעות מסעירים.
אם לא מצאתם הופעה בתאריכים שאתם נמצאים בעיר תוכלו "להתנחם" באחד מעשרות מחזות הזמר שמעלה תאטרון ברודווי. אם אתם ממשיכים מערבה בטוח שתמצאו משהו בין מגוון ההופעות בוגאס.

 בילי ג'ואל בהופעות בניו יורק    Billy Joel


מתי?      28 במרץ, 26 באפריל, 9 במאי, 8 ביוני, 25 ביולי 2024

איפה? Madison Square Garden כל ההופעות של בילי ג'ואל בניו יורק מתקיימות במדיסון סקוור גארדן

הזמר והמלחין האגדי יתארח גם השנה בהיכל מדיסון גארדן במרכז ניו יורק. זוהי השנה השלישית שג'ואל מתארח באופן קבוע במדיסון סקוור גארדן. בכל חודש הוא מצליח למלא את האולם באלפי מעריצים מכל העולם. ההופעה תכלול מעל 20 שירים ממיטב הלהיטים מכל הזמנים של ג'ואל.

בלו מן גרופ Blue Man Group


מתי?    בכל יום

איפה? Astor Place Theatre

זהו ללא ספק אחד המופעים הכי ייחודים בניו יורק. בהפקה המכושפת הזאת שלוש דמויות כחולות ייקחו אתכם לחוויה על חושית מטורפת המשלבת תיאטרון, אומנות, מוסיקה, מדע, כולם מתגבשים ביחד למופע סוחף וייחודי שטרם נראה בעולם.

המופע החל בשנות ה80 כאשר קבוצה של אומנים החלו להציג עם המופע ברחובות מנהטן. בתחילת שנות ה90 שלושת הדמויות הכחולות עברו מרחובות מנהטן לבימות ברודווי, וכיום הם מציגים את המופע בעוד עשרות ערים ברחבי ארה"ב בהן, שיקגו, וגאס, בוסטון ועוד.

ניקי מינג' בהופעה בניו יורק Nicki Minaj


מתי?  30 במרץ, 4 באפריל, 1 במאי 2024

איפה? Madison Square Garden, וברקליס סנטר (ברוקלין)

 

מלכת הראפ ניקי מינג' תגיעה להופעה אחת ומטורפת במדיסון סקוור גארדן בניו יורק. ניקי הוציאה בשנת 2023 את אלבומה החמישי בשם Pink Friday 2. במסגרת מסע ההופעות העולמי החדש ניקי מבטיחה למעריצים מופע מטורף הכולל להיטים מאלבומה האחרון ומכל הזמנים.

הרולינג סטון  The Rolling Stones


מתי?  23, 26 במאי  2024

איפה? MetLife Stadium

להקת הרוק המיתולוגית שהתחילה את דרכה בשנות ה 60 כתשובה החצופה לביטלס מגיעה לאצטדיון המאטס להופעה אחת ענקית שתרעיד את ניו יורק. הרולינג סטונס נחשבת לאחת מלהקות הרוק המצליחות בעולם עם להיטי ענק בניהם, "Satisfaction", "Jumpin", ועוד. אומנם האצטדיון לא ממוקם בניו יורק אלא במדינת ניו ג'רסי הסמוכה אך קל מאוד להגיע לאצטדיון מתחנת פורט אטוריטי במנהטן (כחצי שעה נסיעה באוטובוס). לפרטים נוספים.

ג'סטין טימברלייק Justin Timberlake


מתי?  25, 26 ביוני 2024

איפה? Madison Square Garden

 

הזמר והיוצר שכולנו גדלנו עליו חוזר למסע הופעות אדיר בצפון אמריקה. ג'סטין יגיע ל 2 הופעות במסגרת מסע ההופעות שלו בשם The Forget Tomorrow World Tour. ג'סטין הבטיח למעריצים מופע מטורף עם כל הלהיטים הגדולים ולהיטים מאלבומו החדש.

 ג'ניפר לופז בהופעות בניו יורק    Jennifer Lopez


מתי?      16, 17 באוגוסט 2024

איפה? Madison Square Garden

הסופרסטארית ג'ניפר לופז חוזרת להאיר את ניו יורק במופע מטורף שלא ייתן לכם לשבת לרגע בכיסא.
ג'י לו (JLO) תגיע לוגאס במסגרת מסע ההופעות שלה בצפון אמריקה. היא תשיר ותפזז את להיטיה מכל הזמנים מאלבומה הראשון "On The 6" ועד היום

 פרל ג'אם בהופעה בניו יורק    Pearl Jam


מתי?      3, 4 בספטמבר 2024

איפה? Madison Square Garden

אחרי שנתיים ללא מסע הופעות להקת הרוק הכי מבוקשת הכריזה סוף סוף על מסע הופעות באירופה ואמריקה. פרל ג'אם יופיעו ב 13 ערים במערב אירופה בניהן, פריז, שטוקהולם, אמסטרדם, ולונדון. ביחד הם הולכים להרעיד את במות אירופה ואמריקה במופעים מטורפים מלאים ברגש ורוק אנד רול.

 אשר בהופעות בניו יורק    Usher


מתי?      6, 7, 9, 10 בספטמבר 2024

איפה? Barclays Center

הזמר, היוצר, וזוכה 8 פרסי הגראמי, אשר, יגיע לניו יורק לסדרת הופעות במסגרת מסע ההופעות שלו בצפון אמריקה. הזמר מבטיח להרעיד את אולם הברקליס סנטר בניו יורק עם קצב היפ הופ ומיטב הלהיטים מתוך 20 שנות הקריירה של אשר.

איך קונים כרטיסים להופעות בניו יורק? 


למדריך מצולם לרכישת כרטיסים

 

רכישת הכרטיסים למגוון הצגות בניו יורק היא דרך אתר Ticketliquidator, זהו אתר הזמנות כרטיסים בינלאומי הנותן 100% אחריות על הכרטיסים. במקרה שההופעה מבוטלת, תקבלו 100% החזר על הכרטיסים. לפרטים נוספים על מדיניות הביטולים.

1. הקישור באתר שלנו יפנה אתכם לדף עם כל ההופעות והתאריכים של האומן או ההצגה שבחרתם. הקליקו על המופע שאליו אתם רוצים ללכת. שימו לב לתאריך ולמיקום המופע וודאו שהוא תואם את תכנית הטיול שלכם!

2. לאחר מכן תעברו למסך אשר יציג לכם את מגוון סוגי הכרטיסים, את המחירים, ואת מפת האולם (בנייד יש ללחוץ על show map).
שימו לב שמחירי הכרטיסים המוצגים לא כוללים תוספת עמלה, העמלה תוצג לפני התשלום.

3. לאחר שבחרתם את המיקום באולם, לחצו על קניה (Buy), הגדירו את מספר הכרטיסים שברצונכם לקנות.

מתחת למספר הכרטיסים תוצג לכם שיטת המשלוח, שיטת המשלוח של כמעט כל הכרטיסים היא Mobile Ticket. אם אתם רוצים לשנות את שיטת המשלוח פשוט בחרו כרטיסים אחרים. לחצו על המשך (Continue).

4. כעת תעברו לאתר מאובטח. רשמו את פרטי המייל שלכם, והמשיכו לתשלום (Proceed to Payment). שימו לב שבמסך זה גם יוצג התאריך בו תקבלו את הכרטיסים.

5. תעברו למסך האחרון, המאפשר לכם להזין את פרטי האשראי שלכם. המחיר שיוצג לכם במסך זה הוא המחיר הסופי שיגבה ממכם. חשוב שתזינו את מספר הטלפון שלכם נכון עם קידומת של ישראל (+972) ואחריה מספר הנייד שלכם ללא 0 בהתחלה.
לחצו על Place Order. מיד בסיום ההזמנה תקבלו אישור הזמנה במייל. את הכרטיסים תקבלו בהתאם למה שנכתב בהזמנה. תהנו 🙂 .

5 Comments
  • אליכין
    Posted at 02:05h, 24 אוגוסט הגב

    תודה רבה על המאמץ שלך להרחיב את
    הנושא

    • Moran Golan
      Posted at 21:02h, 25 אוגוסט הגב

      שמחים לעזור 🙂

  • דניאלה צוקר
    Posted at 16:07h, 09 אוקטובר הגב

    תודה רבה. מועיל מאוד.

  • hila assis
    Posted at 13:02h, 08 יוני הגב

    היי האם האתר הוא אתר אמין ומומלץ לקנות ממנו ? כיוון שבאתר הרשמי כבר אין כרטיסים להופעה ובאתר של ליקוויד כן יש אשמח לעזרתכן !! תודה !!

    • צוות BeNYC
      Posted at 21:18h, 18 יוני הגב

      כן בטח. זה אתר מאוד מוכר ואמין

Post A Comment